.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
استاندار مازندران در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را به خانواده‌های شهدا و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی؛ ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و گفت: شهیدان والامقام ما همواره الگو و اسوه زیباترین؛ حماسی‌ترین و والاترین حرکت‌ها در روند حیات انقلاب اسلامی بوده اند. ‎

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

از روند پیروزی انقلاب اسلامی، تا سنگر‌های صبح و ستاره در ۸ سال دفاع مقدس تا پاسداری از حریم آل الله (علیهم السلام) و عرصه‌های ایثارگری و جانفشانی در صحنه‌های مختلف، پرچم حماسه سازی‌های شهیدان گلگون کفن و والامقام انقلاب اسلامی همیشه در اهتزاز بوده و هست و خواهد بود.

 

امروز به اعتبار و برکت خون و تقدیم والاترین گوهر حیات شهیدان است که انقلاب اسلامی در مسیر پرشتاب خود به سوی اهداف متعالی خویش گام بر می‌دارد و نظام جمهوری اسلامی برغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای شان، روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار به سوی قله‌های رفیع پیشرفت گام بر می‌دارد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

 

شهیدان والامقام ما همواره الگو و اسوه زیباترین؛ حماسی‌ترین و والاترین حرکت‌ها در روند روز‌های سخت و تعیین کننده بوده اند و در این دوران سخت مقابله با کرونا که کادر درمان در سنگر مقدم مبارزه با این بیماری منحوس جان خود را بر سر دست گرفته است، همچنان موثرترین نماد و الگوی ایثار و مجاهدت هستند تا ان شاء الله تعالی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) بساط این بلیه برچیده شود.

 

جامعه ما با ابتناء به آموزه‌ها و مواریث معنوی شهدا از هرگونه آسیب و هجوم فرهنگی اجتماعی مصون خواهد بود و امید است نسل دیروز، جوانان را با عمق و ابعاد شخصیت شهدا آشنا نماید.

 

اینجانب ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی می‌دارم و از خداوند قادر متعال مسالت دارم همه ما را تداوم بخش راه و آرمان شهدا قرار دهد.

 

احمد حسین زادگان

 

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.